CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, May 9, 2008

adik......

banyak sangat cerita yang nak dikongsi...tapi tak tahu nak mula yang mana dulu..kalau cerita panjang tu rasa malas la pulak nak menaip ni...kalau cerita pendek,takut tak menarik pulak nanti...apepun saya cuma nak bagi tau,2 minggu lagi adik saya yang sedang belajar di Syria akan pulang ke malaysia untuk maraikan hari perkahwinan saya...seronok jugak hati ni,maklumlah,dah lama tak tengok dia..tak sabar nak tengok celoteh dia yang ala2 saiful apek tu...dia memang kelakar orangnya...kalau kawan2,memang gelarkan dia dengan panggilan APEK..doa2kanlah agar dia selamat sampai..

sebut pasal adik yang kelakar ni,teringat la pulak saya pada adik2 yang belajar fardu ain dengan saya..sape lagi kalau bukan anak2 didik saya iaitu Najwa,Nadia,Nida,Nurin,Zarif,K.yong,Hannan,Adik Wani,Suha,Daniel dan ramai lagi la...tapi dalam ramai2 ni Si Najwa la yang paling lawak orang nyer...tak kering gusi saya dibuatnya..lebih2 lagi gelagat dia tu memang pelik dari orang...hehehe...maaf yer dik...?"ustaz" dah bocorkan rahsia awak...walau macamane pun dia tetap seorang pelajar yang sangat rajin..klu time makan pulak,dia jer yang selalu temankan saya...tq la banyak2 si nakal...hehehe...

tapi ade lagi yang adik2 'angkat' saya yang masih segar dalam ingatan saya walaupun dah lama kami tak jumpe..Zaid yang kini berada di Jordan bersama isteri..(dah kawin pun dia..abang dia ni je yang masih bujang....Safiyyah pulak yang kini berada di Ukrine dan Sumayyah pulak yang berada di Korea...bukan main jauh lagi kamu semua tinggalkan abang kamu ni yer...nasib baik la mama,Izzat dan Mimi dah balik duk sini...terubat la rindu...hehehe....apa2pun,doaku agar kalian semua berjaya disana dan pulang sebagai wira untuk kami disini...

kalau ade peluang,boleh lagi kita bersatu macam dulu...doaku sentiasa mengiringi kalian semua... ade masa hunbungi la abang kamu ni yer...oklah...salam sayang buat semua...buat mama,tq byk2 atas kewujudan blog idaman nie..ok..bye2

0 comments: