CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 12, 2008

kena tengok

Assalamualaikum semua teman2...pekabo semua..?harap2 sihat la yer...coretan anak mujahid takde citer la hari nie...tapi bila dah mengadap pc nie,rasa jugak nak menulis...jadi saya akan tulis jer la ape2 yang terlintas difikiran nie..eermmmm...

terima kasih banyak2 pada 'mama' silversarina dan adik SoFiE NuR yang sudi "berkunjung" ke blog saya nie...rasa dekat jer walaupun hakikat berjauhan....(aduhai....sebak la pulak hati nie..)teringat adik kita ni yang jauh dimata...

oh yer,pagi tadi tangah elok duk kemas2 kereta,tiba2 dapat panggilan dari tok imam harun agar saya datang kemasjid segera...pelik jugak rasa,tiba2 jer dipanggil....tanpa cakap banyak,saya terus ke masjid tempat saya bertugas tu...jauhnya dalam 15km jgk la..(klu tak silap la)....sampai disana,saya tengok ramai pekerja2 pejabat agama disana..termasuk la pegawai agama daerah...saya pun terus masuk kedalam masjid...hati ni berdebar jugak...ingat ade ape2 yang berlaku..(dalam hati:jgn2 aku kena buang kerja lagi)...tapi alangkah terkejutnya saya bila melihat dalam masjid tu penuh dengan peralatan2 kamera video..termasuk la lampu2 yang digunakan untuk membuat filem..saya bertanya pada tok imam harun ape yang berlaku..katanya orang2 dari astro oasis datang untuk membuat penggambaran segmen iktibar dari tanah suci..aduhai...itu rupanya....saya pulak waktu tu cuma pakai T-shirt dengan seluar traks jer...ish..ish...malunya...nasib baik ade jubah dalam bilik imam..sempat jugak la saya bergaya dengan jubah Imam tadi...(segak tau..)kalau tak percaya,saksikan segmen ikitibar dari tanah suci pada 18,25 dan 28 haribulan ni di saluran 106 astro.astro oasis....hehehe...

2 comments:

SoFie NuR said...

wah...makin glamor...jgn lupe org jauh ni...hehehhe

mommy said...

x dapat tgk...kat cni x de astro..^_^